KALI PERTAMA OLEH JULIANA MOHAMED

View Paper
ESSAY DETAILS Words: 1308
Pages: 5
(approximately 235 words/page)

Essay Database > Literature > Creative Writing
KALI PERTAMA OLEH JULIANA MOHAMED UMUR kakak sudah hampir senja. Lansia kata orang. Itu yang paling emak bimbang. Sampai sekarang pun kakak masih tidak ketemu dengan orang yang sesuai dengannya. Bukan kakak tak pernah mengatur janji temu dengan orang yang dia berkenan. Bukan sekali, bukan dua, malah sudah berpuluh kali tapi semuanya tidak berakhir dengan hari bahagia yang kakak diharapkan. Cuba beberapa kali dan asyik gagal, kakak jadi serik dan terus-terusan menderita hinggalah emak ambil …

showed first 75 words of 1308 total
Sign up for EssayTask and enjoy a huge collection of student essays, term papers and research papers. Improve your grade with our unique database!
showed last 75 words of 1308 total
…tamat akhirnya. Kakak tak akan lupa pengalaman pertama kakak! "Melor! Ini gigi gergaham anda yang berlubang. Dah selamat saya cabut." Doktor Ridzam tersenyum memberitahu kakak sambil menunjukkan gigi gergaham bongsu kakak yang berlubang dan sedikit kekuningan itu. Walaupun masih pucat ketakutan menempuh saat yang paling kakak geruni, kakak tersenyum puas. Malam nanti kakak pasti tidak akan sengsara lagi. Malam nanti kepala kakak pasti tidak akan berdenyut-denyut lagi. Malam nanti, kakak pasti tak sakit gigi lagi!